Ръководството на ЦСКА планира интересно име на новия си стадион, научи ексклузивно БЛИЦ.

„Червената“ идея гласи спортното съоръжение да бъде кръстено на голям концерн.

За целта са предвидени срещи и разговори с босове на световноизвестни фирми, сред които такива за спортно облекло. Както и с телекомуникационни компании, водещи производители на бяла и черна техника и други.

В тази връзка в средата и в края на април ЦСКА ще има визити в централните офиси за три фирми, познати във всяка една точка на планетата.

В света има не едно и две спортни съоръжения с подобни имена. Преди години най-известното такова в Англия беше футболният дом на Болтън, наричан първо „Рийбок стейдиъм“, а после и „Макрон стейдиъм“.

В момента една от най-известните зали за спортни събития е „Адидас Арена“ във френската столица Париж.   

 Подписване на такъв договор ще донесе голяма финансова печалба и ще избие част от милионите, които ръководството на ЦСКА дава за реконструкцията на стадион „Българска армия“.

В Борисовата градина планират до края на календарната година да има пълна яснота относно името на съоръжението.