Българската футболна Трета лига за първи път ще има генерален спонсор в лицето на бетинг компанията ELITBET.
Българският футболен съюз и ELITBET обявиха партньорството на пресконференция, провела се на Националната футболна база в Бояна. Договорът е за 1+1 година, като от сезон 2024/25 първенството ще носи името ELITBET Трета лига.
"Изключително съм щастлива, че нашата компания е първият партньор на БФС за Трета лига. Първата ни цел е да се използва огромният потенциал, който има в това първенство. Работим по тотален ребрандинг на Трета лига, а също така искаме да има и обратна връзка с феновете", заяви на събитието Десислава Захариева - маркетинг директор на ELITBET.
Бетинг компанията с над 25-годишен опит на българския пазар и силно присъствие в дигиталното пространство със своя сайт ELITBET.bg, планира създаването на ексклузивни страници и канали в социалните мрежи на ELITBET Трета лига. Чрез тях феновете на третия български футболен ешелон ще могат да се информират за резултатите и изявите на любимите си отбори, както и да се насладят на специално създадено съдържание, посветено на първенството.
Планира се и излъчване на най-интересните двубои от ELITBET Трета лига най-късно от старта на втория полусезон, като от компанията и футболната централа са в процес на преговори относно избраната платформа и начините на предаване на срещите. С подкрепата си към първенството ELITBET прави сериозна крачка към все по-сериозното популяризиране на марката и шампионата.
„Mога да кажа, че сме подписали един добър договор. Той е за една плюс една години и ще ни даде възможност за популяризиране на аматьорския футбол. Бяха доста дълги преговори, но мисля защитихме интереса на българския футбол. Имаме четири зони с общо 85 отбора и 43 мача на седмица. Това е потенциал, който не е развит, но определено се радва на интерес.“, заяви изпълнителният директор на Българския футболен съюз Борислав Попов.
„Искам хората в клубовете да усетят резултата от своя труд. Пари за отборите, чиито мачове ще се излъчват, ще има, но не очаквайте някакви невероятни суми. Надявам се, че това ще мотивира още клубовете, за да продължат да си търсят нови спонсори", добави Румен Вълков – президент на Аматьорската футболна лига и член на изпълкома на БФС.
"През миналата година първенството в нашата Югозападна група беше оспорвано и интересно до последния мач. Мисля, че с повече информация хората още повече ще се запалят. Така би трябвало да се активират и спонсорите, защото продуктът става все по-гледаем", каза от своя страна председателят на Зонален съвет София – Антони Здравков.