ЦСКА е регистрирал голям интерес към билетите, които пусна за двубоя с Локо (Пловдив) на 14 юни на „Армията“.

Пропуските първоначално бяха виртуални, преди вчера да бъде взето решението да има публика по стадионите. Все пак част от пропуските ще останат виртуални, тъй като няма как да се изпълни повече от 30% от капацитета на "Армията", който в момента е около 5-6 хиляди места.

Тази бройка ще бъде прескочена, тъй като феновете на ЦСКА са доста активни в покупката, особено през последните няколко дни.

По информация на "Тема Спорт" в клуба са отчели няколко хиляди продадени билета. Всички приходи от продажбата на пропуски ще отидат за инвестиции в школата. Това е честа практика на ЦСКА, като на няколко пъти вече парите от маркетингови пера бяха насочвани към ДЮШ.