Ръководството на третодивизионния ЦСКА 1948 също скочи срещу ликвидирането на българския спорт. Декларацията, която пуснаха "червените" е свързана с предложението за промени в Закона за хазарта.
БЛИЦ припомня, че вицепремиерът излезе с предложение за забраняване на рекламата на лотарията! Валери Симеонов предлага чрез промени в Закона за хазарта лотарийните билети да не се продават навсякъде, а само в лицензирани пунктове, казина и игрални зали.
Ето и позицията на "червените":
Ръководството на футболен клуб ЦСКА 1948 изразява своето сериозно безпокойство във връзка с предложените изменения в Закона за хазарта и категорично се противопоставя на всякакви законодателни промени, които биха ограничили непряката реклама на лицензирани оператори на хазартни игри.
Считаме, че ограничаването на непряката реклама на лицензирани букмейкъри и организатори на хазартни игри ще има дълбок негативен ефект върху възможностите за развитие и финансовата стабилност на футболните клубове в България. От години големите и утвърдени фирми, организиращи хазартни игри, са основен спонсор и рекламодател не само в българския футбол, но и в други спортове. Благодарение на сериозните средства, които получават по спонсорските и рекламните си договори с тях, спортните клубове обезпечават своето съществуване и инвестират в подобряване на материалната си база и развитието на своите състезатели и треньори. Евентуалното ограничаване по законодателен ред на възможността футболните клубове да рекламират върху екипите и фен-артикулите си името и логото на фирмата-организатор на хазартни игри, която ги спонсорира, както и да й предоставят места за поставяне на рекламни пана и др. подобни по време на провеждане на футболни срещи, ще доведе до оттеглянето на такива фирми от българския спорт и пренасочването на милиони левове от рекламните им бюджети към спортни клубове в други държави. Обръщаме внимание на вносителите на законопроекта, че множество спортни клубове по света, включително и в Европа, са спонсорирани или имат дългогодишно сътрудничество с фирми, организиращи хазартни игри, а такива фирми се рекламират и по време на телевизионното излъчване на големи футболни събития, вкл. и на финалите на европейските футболни турнири.
Ръководството на футболен клуб ЦСКА 1948 призовава народните представители да подходят внимателно и отговорно при обсъждане и приемане на изменения в Закона за хазарта в частта за непряката реклама на лицензирани оператори на хазартни игри, да търсят разумния баланс между обществения и частния интерес, защото професионален футбол в България се развива въпреки, а не благодарение на държавата.