M.B.S Trade предостави безплатно LED система за дисплейна реклама на Ботев (Пловдив). Тя беше използвана по време на мача с Черно море, който се проведе на 19 август във футболен комплекс „Ботев 1912 в Коматево“ и спечелен от „моряците“ с 4:3.
„LED система е собственост на M.B.S Trade и използването й не е свързано с финансови разходи от страна ПФК Ботев Пловдив“, обясниха от фирмата, която предоставя услугата.
Използването на LED дисплейната система подобри телевизионната картина от стадиона по време на прякото излъчване, а Ботев (Пловдив) спечели допълнителни средства от рекламата, която беше излъчена на системата. Посредством дисплейната мрежа на стадиона се постига популяризиране на брандове и служи като витрина за показване на марката на рекламодателите.
M.B.S Trade сътрудничи с 13 отбора от елита на българския футбол. С предоставената от фирмата LED дисплейна система се подобрява визията по време на двубоите и се постигат по-добри резултати по отношение на рекламата на партньорите на футболните клубове. Посредством системата се постигат и финансови постъпления в тимовете.
„LED дисплеите на M.B.S Trade са от последно поколение и вече се използват на много стадиони в страната. Българските клубове получават допълнителни доходи за домакинските си мачове от оператора на LED дисплеите M.B.S. Trade, които се заплащат авансово преди всеки мач“, казаха от компанията.
Външният LED дисплей е четвъртият по важност екран след телевизионния, компютърния и мобилния телефон и тази уникална форма на визуална комуникация се откроява по време на футболните двубои.