Завърналият се в елита на българския футбол Пирин (Благоевград) се похвали с договор с нов спонсор. Той е добре познат на феновете на „орлетата“, тъй като логото на компанията в миналото стоеше на челно място на екипите на тима от Благоевград.

На официалния си профил във „Фейсбук“ Пирин обяви, че започва ново партньорство с местния производител на бира „Пиринско“. Двете страни вече са подписали договор, който включва няколко точки на взаимодействие. Една от тях включва продажбата на „Пиринско“ по време на официалните домакински мачове на „орлетата“ в рамките на новия сезон.

С оглед на действащото законодателство в страната и корпоративната социална отговорност на компанията-производител – „Карлсберг България“, по време на мачовете феновете ще могат да консумират само безалкохолна бира, а извън стадиона – да се насладят на всички останали продукти с марката Пиринско.