Разследване за билетите започва в “Ботев” (Пловдив). То е поръчано от най-високо управленско ниво, пише “Тема Спорт”. Ръководството на “канарчетата” недоумява, че се отчитат много по-малко приходи от продадени талони, отколкото обявяваната посещаемост по време на домакинските срещи.

От началото на сезона петте двубоя на клуба под тепетата са били гледани от общо около 55 000 зрители или средно по 11 000 на мач. А реално продадените билети са около 33 000. Разликата е повече от внушителна. Така вместо в клубната каса да влязат към 270 000 лева, при цени на хартийките от 5 и 2 лева са постъпили едва 190 000 лева.

Простата сметка показва, че за 5-те си домакински мача “Ботев” е изкарал само 10 000 лева повече, отколкото ЦСКА от дербито с “Левски”.

Най-фрапиращата разлика била за мача с Берое. При обявена в медиите посещаемост от 12 000 зрители се оказало, че са продадени 6500 билето по 5 лева и 1500 по 2 лева, срещу колкото влизат ученици и пенсионери. Това вбесило управата на “канарчетата”, след като преди време бяха дадени доста пари за монтиране на броячи на входовете на стадион “Христо Ботев”, които да отчитат зрителите. Изводът бил, че или на стадиона влизат много гратисчии, или броят на публиката е завишаван изкуствено.