Фенската организация "Ултрас Левски" коментира горещите събития в клуба след вчерашната пресконференцията на ръководството.

Предлагаме ви целия текст без редакторска намеса:

"Клевети смело, все нещо ще остане!"

Така преминаха последните 5-6 г. срещу всеки инакомислещ в Сектор Б, като през последната седмицата станахме свидетели и на същите действия, но вече директно насочени срещу светинята, в която уж всички се кълнем - "Левски" София. И не - не си мислете, че това бе атака срещу Павел Колев и Тити Папазов. Това беше атака срещу нашия любим отбор и срещу всеки, който отсега нататък ще има досег с управлението на клуба ни. Това бяха бомбите от "Сиони" и свастиките от "Барселона" през 2006-та. Но вече са други времена и методите са различни. Посланието обаче е едно и също: има договор - няма проблем; няма договор - има проблем. Така както нямаше проблеми с Иво Тонев и Спас Русев…

Winbet - удвои тръпката от играта! (18+)

За първи път нещата, за които ние алармираме от години, днес бяха оповестени от единственото място, където думите могат да имат такава стойност и тежест - от името на ръководството на клуба. Защото на редовите и нечленуващи фенове отдавна им е писнало от фенски противоборства и вече дори и не обръщат внимание на репликите между страните, независимо колко истина има в тях. Бихме били изключително доволни, ако не се налага да отговаряме повече на въпроса "Какво толкова делите?!", но за съжаление ни е пределно ясно, че това няма да се случи никога и винаги ще има не разбрали. Но на колкото повече хора им се отварят очите за цялата гнусотия, съпътстваща "договорните отношения между клуб и привърженици", толкова по-добре. А както вече сме казвали - хората проглеждат рано или късно. Затова нека да резюмираме казаното на пресконференцията днес и за "малките" нередности по дребния въпрос "магазин и охрана".

- ПФК „Левски” преотстъпва изцяло дейността, свързана с продажба на фенски артикули, на нямащата връзка с клуба фирма "Левски Маркетинг", собственост на Димитър Костадинов (брат на Любомир Костадинов). Съгласно подписаното споразумение, "Левски Маркетинг" продава артикули и отчислява 20% такса „роялти”. Клубът не е имал реална представа какво и колко се продава, тъй като тази информация е била на разположение само и единствено на фирмата на т.нар. "фенове", но е показателно, че за период от една година в касата на клуба са влезли точно 0 лв. (НУЛА ЛЕВА), а въпросното „роялти” дори не е било плащано в продължение на месеци.

Освен всичко друго, в този период Тодор Минев, т.нар. "Г-н 1 лев", е бил назначен на заплата в клуба, двойно по-голяма от общите възнаграждения на двамата му наследници, благодарение на които "Левски" генерира оборот от над 1 000 000 (един милион) лева! Това е поредното доказателство, че колкото по-далеч от "Левски" стоят професионалните "фенове" в обкръжението на Любомир Костадинов, толкова по-добри резултати ще постига клубът.

- Фирмата на Димитър Костадинов е участвала в споразумение с трета страна – „Спорт Депо”, и ПФК „Левски” е платил над 1 000 000 лв. за екипировка, която за предишни сезони (че и за сегашния) е получавана безплатно. Освен че е направила връзка със „Спорт Депо”, където са изплатени тези съмнителните суми, фирмата на феновете не е предоставила холограмните стикери, които клубът е поръчал и платил, но така и не е видял. Ако се чудите какви са тези холограмни стикери – това е бил единственият начин „Левски” да следи колко артикули са били продадени и колко са поръчани, тъй като по договор те трябва да се слагат на всеки един екип, анцуг и т.н. Изводите защо не са били отчитани и предоставени от фирмата на "феновете" на Левски ги оставяме на вас.

- Фирмата „LSFC Securtity” (по-късно „Sport Security”) завишава ставката за охранител от 42 лв. без ДДС на 80 лв. без ДДС - т.е. "чисти" 100 лв. на стюард за мач. Също стана ясно, че за да може да се справят с охраната на мачовете по време на пандемичния период, са били необходими минимум 140 охранители (при позволени максимум 3 000 зрители на стадиона) или с други думи по един стюард на 21 фена. За сравнение последният мач с Царско Село е бил охраняван от 64 човека. Вероятно е излишно да споделяме, че още първата охранителна фирма, до която се допитахме за охрана, веднага предложи по-ниска цена - и това без да претендират че помагат на "Левски".

- Съществува и друг договор с фирма на феновете, по който се дължат 24 000 лв. за изработката на сайт и мобилно приложение. Не е направен нито сайт, нито приложение, но пък фирмата на феновете, "борещи се за спасение", са предявили съдебен иск към ПФК „Левски” на стойност няколко десетки хиляди лева…

- След гордото признание на Любомир Костадинов, и ръководството на клуба потвърди на кого трябва "да благодарим", че ексклузивните екипи от „Макрон” не влязоха в употреба. Което дори не е първото грубо вмешателство в управлението на клуба през последната година, а е и причина Христо Василев - Плебея, който бе главният мотор на "Фонд Сектор Б" и от 6 години няма никакъв досег с фенски организации и мероприятия, да не бъде назначен в маркетинговия отдел на клуба.

В заключение искаме да добавим, че нашата организация стои плътно зад любимия си отбор, участва във всяка една инициатива в негова помощ и ще продължи да го прави. Именно затова приканваме всички левскари за пълна мобилизация в предстоящата кампания за членство към "Левски", която ще даде възможност с разнообразните си ценови категории на максимален брой хора да се включат. Битката за спасението ни е далеч от своя край, но борбата ще продължи с пълна сила, напук на кърлежи, интриганти и зложелатели“.