В Левски все още нямат решение дали да увеличат цените на абонаментните карти за следващия сезон. Имаше идея сезонните билети за кампания 2020/2021 да бъдат със завишена стойност поради искане на феновете, които по този начин да изсипят накуп повече средства в касата.

След ситуацията с коронавируса обаче ще бъде проведено допитване сред "синята" общественост. Причината е чисто икономическа - хората няма да имат същата покупателна способност, част от тях изгубиха работата си. Вижда се и по даренията и кампанията с есемесите, че ентусиазмът е намалял в пъти.

Тази пролет Левски постави рекорд на абонаментните карти. За следващия сезон трябва да се продадат повече, дотогава ще се популяризира и платформата за продажба на сезонни билети на привърженици, които не живеят в България. Целта е притежателите на пропуски за целия следващ шампионат да бъдат поне 7 хиляди - сега бройката от 5 хиляди бе премината. Изпълнителният директор Павел Колев  на няколко пъти заяви, че е осъществимо между 20 и 30 процента от бюджета на клуба да се формира от продажбата на билети и артикули.

На "Герена" за новото първенство ще се върнат и членските карти. Последния път, когато имаше кампания, цената им бе еднократно на сезон в размер на 50 лева.

Шефовете на Левски мислят всякакви "гимнастики" за набавянето на средства. Официалната екипировка в онлайн магазина в момента е на голяма промоция. На пазара бе пусната и водка. А тепърва предстоят и други подобни инициативи.

За съжаление на феновете клубът все още не е близо до подписването на договор с генерален спонсор - такъв, който да реши генерално проблемите. Водят се обаче разговори с компании, които след края на пандемията с коронавируса да започнат да вкарват свежи средства в клуба под формата на реклама.