ЦСКА подписа рекламен договор с германската компания LIQUI MOLY. Контрактът е за три сезона - от 2017/2018 до 2019/2020 година. Логото на марката вече присъства на стадион „Българска армия", официалния сайт на ЦСКА, както и в залата за пресконференции, съобщават от клуба.
LIQUI MOLY е немска компания за производство на моторни масла и добавки номер 1 в Германия.
„Ние вярваме в успеха на ЦСКА, индивидуалните качества на всеки от футболистите и отборната игра в името на победата. Подкрепяме клуба, защото ЦСКА е символ на традициите на поколения българи, пораснали с червено-бялата идея. Истинска чест е да сме партньори на отбор като ЦСКА, който продължава да печели най-важната победа през годините - любовта на многобройните фенове", заяви г-н Николай Стоянов, управител на фирма „Сенакс" ООД, официален вносител на LIQUI MOLY за България.
„За нас е чест да си партнираме с LIQUI MOLY. Това е голяма световна компания, която е оценила силата на бранда ЦСКА. С тях имаме и много общо. Както те са номер 1 в своята област в Германия, така и ние сме номер 1 в България. Сигурен съм, че заедно ще постигнем големите цели, които ЦСКА винаги преследва", категоричен бе изпълнителният директор на червените Трифон Попов.
LIQUI MOLY подкрепя постиженията на спортисти от различни дисциплини навсякъде по света, като застава зад успехите не само на популярните отбори, но и на младите попълнения в детско-юношеските школи към клубовете.
Това е първото партньорство на LIQUI MOLY с професионален футболен отбор в страната, с което глобалната марка показва своето международно признание към спортните успехи на най-големия български отбор - ЦСКА.
Партньорството на LIQUI MOLY с ЦСКА се развива и в полза на феновете на клуба, които притежават членска карта "Сърца червени". LIQUI MOLY предоставя специални условия за всички членове при пазаруване на продукти на марката от търговските обекти на фирмата в страната.