По-малко от десет дни остават до най-голямото и най-гледаното спортно събитие в света - финалът по американски футбол Супербоул. 54-ото му издание ще се състои на 2 февруари, а съперници са Канзас Сити и Сан Франциско, като големият мач ще е в Маями.

Не толкова самият мач обаче предизвиква истерия навсякъде по света, а огромните мащаби откъм реклама и финанси, с които може да се похвали битката.

Winbet - победата е на върха на пръстите! (18+)

Честта да изпее химна на САЩ през тази година се падна на спряганата преди време за гадже на футболната звезда Неймар - Деми Ловато, а голямото шоу на полувремето ще е дело на бейзболна и футболна половинка - певиците Дженифър Лопес и Шакира. Самото шоу пък ще бъде продуцирано от компанията на легендарния рапър Джей Зи, което е гаранция за успех. Двете латинопевици вече се заканиха да "подпалят" сцената и обявиха поканата като сбъдната мечта.

Най-гледаното шоу на Супербоул за всички времена досега е изявата на Кейти Пери през 2015 година, която беше изгледана от 120,7 милиона зрители.

Като говорим за зрители, веднага ще стане дума и за прословутите реклами в най-гледаното телевизионно време в света - минутите преди мача и на полувремето.

Очаква се от автомобилния гигант "Хамър" да се разделят с невероятните 5 милиона долара, за да покажат новия си електроавтомобил в 30-секунден клип с баскетболната звезда Леброн Джеймс. Друг легендарен производител на автомобили - "Порше" пък се завръща в рекламите на Супербоул след 23 години пауза.

Президентът на САЩ Доналд Тръмп и кандидатът за президент от демократическата партия Майкъл Блумбърг също са купили време, за да излъчат предизборни клипове, разделяйки се с по 10 милиона долара всеки.

През тази година се очакват и рекламни партньорства като това между производител на бира и таксиметрови услуги, което да помогне на тв зрителите да се забавляват, като заедно с това се приберат безопасно у дома.

Интернет гигант за онлайн пазаруване пък обяви отстъпка от 2000 долара за покупка на телевизор в дните до Супербоул, което също е част от масовата истерия покрай мача.

За онези, които няма да гледат мача по телевизията, а ще пътуват до Маями, офертата не изглежда толкова изгодна, тъй като местата за настаняване рязко намаляха, а най-скъпият апартамент за нощта на Супербоул достигна невероятните 40 хиляди долара. За онези с по-малък бюджет се предлагат и нощувки в околностите на града за 400 долара, но тук трябва да се добавят разходи за транспорт. Към разходите добавяме и средна цена на билета от 5000 долара, като няколко компании вече предложиха пропуски за мача на изплащане, за период до една година.
БЛИЦ СПОРТ