Една от най-големите загадки, свързана с телевизиите, падна! След като България беше единствената страна, която бавеше отговора на въпроса: „Кой ще излъчва от новия сезон Шампионската лига по футбол“, днес той стана известен.

bTV и MAXSport отново взеха правата на най-комерсиалния футболен турнир. Двете телевизии официално обявиха, че ще излъчват мачовете през следващите три години.

Каналите на мобилния оператор А1 ще продължат да дават мачовете от Шампионската лига във вторник и финала на турнира, а тези на bTV ще излъчват двубоите от сряда, както и финалните срещи.

Winbet - удвои тръпката от играта! (18+)

Двете телевизии анонсираха, че са придобили и правата за предаване на част от срещите от най-интересните фази на Лига Европа и новия турнир на УЕФА – Лигата на конференциите. Освен това bTV обяви, че притежава и правата за Суперкупата на Европа за следващите три сезона. Първият от тях – между Челси и Виляреал, ще бъде показан на футболните фенове в България на 11 август по bTV Action.

„Най-силният клубен футболен турнир в Европа, а защо не и в света, отново намери свой дом там, където вече 21 години успешното партньорство между УЕФА и bTV носи несравнима емоция на футболните фенове пред екраните. Вярваме в успеха на формулата, добре позната в УЕФА - не се правят промени в отбор, който печели”, коментира Господин Йовчев, главен оперативен директор на bTV Media Group.

„Когато стартирахме спортните канали на А1, обещахме на нашите клиенти спортно съдържание с най-високо качество. Към топ първенства като испанската LaLiga и италианската Serie A през 2018 г. добавихме в портфолиото си и най-значимия клубен футболен турнир в света – UEFA Шампионска лига. Сега с радост обявяваме, че А1 спечели права не само за UEFA Шампионската лига, но и за UEFA Лига Европа, и UEFA Лига на конференциите. Това е поредното доказателство за стремежа ни да задоволим всеки вкус, като изборът от съдържание включва още много от най-интересните спортни събития от света на футбола, баскетбола, тениса, както и редица собствени продукции“, заяви Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в А1 България.