Да бъде увеличен бюджата на Националната волейболна лига, това е основна цел пред директора Евгени Иванов. Желанието му е да бъде постигнат ръст с около 30% за предстоящата година, като се работи активно в тази насока.
 
В предишните три години за маркетинга на мъжкото волейболно първенство се грижеше Валентин Михов, но той вече няма да е отговорен за процеса. Под неговото ръководство бюджетът беше около 220 хил. лева.
 
Водят се преговори със спонсори, като Евгени Иванов е оптимистично настроен за постигането на целите, макар до началото на сезона да остават две седмици.
 
"Средствата трябва да бъдат осигурени от спонсори и от договора с телевизията, която ще излъчва срещите. Движим се в правилната посока. Целта ни е да правим нещата с дългосрочна стратегия, а не на парче. Искаме да създадем продукт, който да е интересен за зрителите", добави Евгени Иванов. 
 
Суперлигата най-вероятно ще има нов генерален спонсор за новия сезон.