Работата в БМВ по време на петъчните тренировки премина под знака на изпробването на нови компоненти, които преди това са били тествани единствено във въздушния тунел. Допълнително главният инженер на екипа Вили Рампф заяви, че тимът се е концентрирал върху намирането на базовите настройки на F1.09 за пистата "Хунгароринг".
За Ник Хайдфелд след напрегнатия ден основният извод бе липсата на достатъчно добър баланс в колата.
"Отбелязахме прогрес, въпреки че все още не съм доволен от баланса на колата. Не е както искам да бъде - нито в единична обиколка, нито при дълги серии", обясни германецът, цитиран от clubf1, като допълни, че гумите също не са на достатъчно добро ниво.
В третата тренировка в събота Хайдфелд се представи отлично, давайки второ време. /БЛИЦ