По време на течащите през тази седмица тестове на „Херес“ иновативното задно окачване на новия болид на Макарън във Формула 1 предизвика интереса на конкурентите, според които това може да се окаже скрито оръжие на тима.
 
„Все още не съм го виждал на живо, но с интерес бих се запознал с него. До момента съм видял само няколко снимки в различни сайтове“, заяви техническият директор на Ферари Джеймс Алисън.
 
Фотографиите на МР4-29 показват аеродинамични профили, които покриват задното окачване. Според бившия инженер от Формула 1 Гари Андерсън тази концепция дава по-голяма притискаща сила при ниска скорост и намалява поднасянето при висока скорост. Технологията обаче не нарушава правилата.
 
През тази година във Формула 1 бяха въведени много промени, освен налагането на V6 турбо двигателите и КЕРС. В същото време носовете бяха направени по-ниски, а задните крила намалени, за да се намали притискащата сила.
 
Пилотът на Макларън Дженсън Бътън беше най-бърз във втория ден на предсезонните тестове в „Херес“. През тази година британецът има за съотборник датския дебютант Кевин Магнусен.