Пежо спечели историческа двойна победа на 24-те часа на Льо Ман и триумфира на легендарното състезание за първи път от 16 години.

Феновете по трибуните изпаднаха в екстаз, когато колата водена от Марк Жене премина финалната линия и донесе първата титла на Пежо в състезанието от 1993 г. насам.
 
Жене стана първият испанец триумфирал на пистата “Ла Сарт”, като успехът бе и първи за неговият съотборник Дейвид Брабам, който участва в състезанието от 16 години. Третия пилот на отбора Александър Вурц пък взе втората си титла от 24-те часа на Льо Ман, след като бе спечелил през 1996 г.
 
Второто място взе втората кола на Пежо, която бе пилотирана от изцяло френски екипаж – Себастиан Бурде, Франк Монтани и Стефан Саразен. Третото място остана за първи болид на Ауди с пилоти Том Кристенсен, Риналдо Капело и Алекс Макниш.
 
Еманюел Колар донесе чиста победа за Есекс във втората дивизия на състезанието при прототипите, след като единственото друго Порше RS Spyder катастрофира час преди края. Това означаваше, че второто място взима болида на Ксавие Помпиду със Спийди Лола.
 
Дългогодишният пилот на Корвет Джони О`Конъл получи честа да пресечи финалната линия зад волана на Шевролет C6.R, който взе титлата в клас GT1. Втори на седем обиколки остана Жулиен Жус с Корвет собственост на частен тим.
 
Ризи Компетиционе триумфира в клас GT2, а Хайме Мело спечели първото място с Ферари F430 GT. Той имаше проблеми през нощта, но след това съперниците му започнаха да отпадат един след друг. Второто място взе Фабио Бабини от BMS Scuderia Italia Ferrari.
 
Първият български пилот записал участие в 24-те часа на Льо Ман Красен Кралев с Порше 997 GT3-RSR. Крайното класиране екипажът О`Янг/Есно/Кралев зае 45-о място./БЛИЦ