Пилотите на Ред Бул Себастиан Фетел и Марк Уебър отново бяха най-бързи от всички и във втората тренировка преди неделната Гран При на Великобритания на прочутата писта "Силвърстоун".

Докато светът очаква официалното изявление на ФИА за бъдещето на Ф1, което трябва да се появи до края на деня, пилотите работиха интензивно още час и половина, за да подготвят колите си за (засега) последното състезание в Нортхемптъншир.

Момчетата на Кристиян Хорнер с обновените си RB5 бяха наистина смазващи, оглавявайки класирането още след първите си излизания и останаха на върха до края. И двамата дадоха топпостиженията си с твърдия тип гуми. Първо начело бе Уебър, който в първите си две от общо 4 серии от обиколки бе с твърдите гуми и в края на втората даде и най-доброто си време. След това сложи меките гуми и с тях вдигна още скоростта си в третия бавен сектор. В началото на последната серия обаче (7 минути преди края) се качи високо на бордюрите и колата блокира с повреда в задвижването. Марк бе с напълно нов двигател днес, чиято работа можеше да бъде и изключена от електрониката, за да се предпази от повреди.

В същото време Фетел пръв сложи меките гуми още във втората си серия от 6-7 обиколки, докато австралиецът водеше. После се върна към твърдите и даде най-добро време преди да се върне към меките, с които не бе по-бърз накрая.

Въпреки че температурите се покачиха днес след обяд и асфалтът се нагря до около 30 градуса, все пак остана много студено и ако Ред Бул слязоха под 1:20 мин на обиколка, другите имаха огромни проблеми.

Дженсън Бътън отново, както и в Турция, имаше проблеми с настройването на колата днес и след като особено с меките гуми се оплака от много лоша работа и грейнинг на предните гуми и недозавиване, даде 14-о време. Барикело се оправи малко по-добре и е шести.

Зад лидерите от Ред Бул изненадващо се нареди Адриан Сутил, който демонстрира отлична скорост с доста променения автомобил на Форс Индия през целия ден, пише clubf1. Във Ферари имаха отново проблеми с работата на гумите и се наложи промяна на работата на спирачките при Маса, а в Макларън бяха обнадеждени, от седмото място на Хамилтън без системата KERS и 12-а позиция на Ковалайнен с нея.

Роберт Кубица загуби много време днес след обяд, след като само след 6 обиколки получи повреда в двигателя. Механиците обаче смениха мотора за 25 минути и той продължи работа, като в крайна сметка завърши 11-и.

Гран При на Великобритания - Втора тренировка

1 Себастиан Фетел Ред Бул 1:19.456
2 Марк Уебър Ред Бул 1:19.597
3 Адриан Сутил Форс Индия 1:20.141
4 Казуки Накаджима Уилямс 1:20.209
5 Фернандо Алонсо Рено 1:20.237
6 Рубенс Барикело Браун GP 1:20.244
7 Люис Хамилтън Макларън Мерцедес 1:20.417
8 Ярно Трули Тойота 1:20.458
9 Нико Розберг Уилямс 1:20.468
10 Нелсиньо Пикет Рено 1:20.608
11 Роберт Кубица БМВ Заубер 1:20.622
12 Хейки Ковалайнен Макларън Мерцедес 1:20.733
13 Тимо Глок Тойота 1:20.762
14 Дженсън Бътън Браун GP 1:20.767
15 Ник Хайдфелд БМВ Заубер 1:20.932
16 Себастиан Бурде Торо Росо 1:20.945
17 Фелипе Маса Ферари 1:21.005
18 Кими Райконен Ферари 1:21.132
19 Джанкарло Фисикела Форс Индия 1:21.413
20 Себастиан Буеми Торо Росо 1:21.688