Екипът на Рено няма да се опитва да възстановява шасито на Ник Хайдфелд, пламнало по време на Гран При на Унгария миналия уикенд. Прегряване заради прекалено дълъг питстоп е най-сериозната причина, поради която автомобилът бе обгърнат от пламъци на излизане от питлейна в 25-ата обиколка.

Техническият директор Джеймс Алисън обясни, че няколко инцидента са се случили почти едновременно и са довели до пожара. Екипът е избрал за квалификацията малко по-различни карти за управление на двигателя, нагряващи повече от обичайното тръбите на изпускателната система.

"Смятаме, че повишените температури са довели до появата на пукнатина в тръбата и от там до случилото се", обясни още Алисън.

Щетите по колата на Хайдфелд са толкова големи, че в отбора нямат друг избор освен напълно да отпишат шасито.