Новият собственик на отбора на Рено Жерар Лопес призна, че се надява да намери спонсори преди началото на сезон 2010 във Формула 1. При официалното представяне на новия болид на французите R30 вчера ясно се видя липсата на рекламни надписи, освен тези на обичайното лого на френския производител на масла Total и на производителя на часовници TW Steel.
След миналогодишния грандиозен скандал, известен като "крашгейт", Рено загуби основните си спонсори ING, Mutua Madrilena, Pepe Jeans, Universia и Megafon, които осигуряваха по-голямата част от бюджета на тима.
"Липсата на рекламни надписи по новия ни болид не означава, че не работим по осигуряването на нови спонсори", заяви Лопес. "Надявам се, че ще успеем да сключим няколко спонсорски договора до началото на сезон 2010", завърши той./БЛИЦ