Барселона ще играе с любопитен екип по време на предстоящото дерби с Реал (Мадрид). Поредното издание на Ел Класико ще се проведе в неделя (16 октомври) от 17:15 часа.

Вместо името на официалния си спонсор „Spotify“, каталунците ще сложат в предната част на екипите си лого, свързвано с популярния канадски рапър Дрейк.

35-годишният изпълнител наскоро стана първият певец в историята на музикалната платформа, който е достигнал 50 милиарда прослушвания на своите песни.

Именно за това Барселона ще носи на екипите на специалната сова OVO, символ на Дрейк, в дербито срещу Реал (Мадрид).

„За да отбележи, че съм първият изпълнител с 50 милиарда спримвания в „Spotify“, Барселона ще носи совата OVO на екипите с Ел Класико в неделя. Това не може да е истина, но всъщност е“, написа канадецът на профила си в „Инстаграм“.