Новото попълнение на Байерн Мюнхен Марио Гьотце предизвика скандал още при представянето си в клуба. Бившият ас на Борусия се появи с тениска “Найк”, което вбеси доставчикът на екипировка на баварците и един от дългогодишните спонсори на клуба “Адидас”.

Немската компания за спортни облекла дори е акционер в клуба, притежава 9,1 процента и има свой представител в борда на директорите на Байерн – Нерберт Хайнер. Той веднага скочил на хората в клуба, които допуснали скандалното представяне на Гьотце.

Договора на “Адидас” с Байерн включва и специална клауза, според която по време на официални събития свързани с клуба единственото лого, което може да се вижда е това на доставчика на екипи.

“Появата на Гьотце ни изненада много неприятно. Този проблем вече бе обсъден с ръководството на Байерн. Нямаме проблем с неговите персонални рекламни договори, но той трябва да се съобразява с правилата в клуба. Това е “официално събитие” и занапред не бива да се допускат подобни гафове. Гьотце обаче ще може да носи обувките на фирмата, която рекламира”, коментираха от “Адидас” в специално прескомюнике.