Технологичният гигант „Гугъл“ е на път да пробие в английската Висша лига и в европейския футбол. Според „The Athletic” компанията води преговори с Тотнъм за правата върху името на клубния стадион на „шпорите“.
Както е известно, преди 3,5 години лондончани построиха свръхмодерно съоръжение на мястото на стария „Уайт Харт Лейн“. Оттогава стадионът се казва „Тотнъм Хотспър Стейдиъм“ и се чакаше подходяща оферта за правата върху името на съоръжението.
„Гугъл“ е сериозен рекламодател в спорта. Компанията има дългогодишни договори с Макларън от Формула 1, НБА и МЛБ (бейзболната лига на САЩ).
Многофункционалният стадион на Тотнъм ще позволи на технологичния гигант да се рекламира и в други сфери, не само във Висшата лига и европейските клубни турнири. На съоръжението в северната част на Лондон се провеждат европейски мачове от НФЛ (шампионатът на САЩ по американски футбол), както и боксови срещи, ръгби двубои и различни музикални събития.
Постигането на договор с „Гугъл“ ще бъде сериозен удар за търговския директор на Тотнъм Тод Клайн. Той вече има подобен успех в кариерата си. През 2016 г. като служител на Маями Долфинс помогна на клуба да продаде правата върху името на стадиона си на веригата „Хард Рок Кафе“ за период от 18 години срещу 226 милиона паунда.