Интер ще направи генерална промяна във визията си за следващия сезон. За първи от 25 години „нерадзурите“ ще бъдат без логото на генералния си спонсор „Пирели“.

Договорът с известния производител на гуми, който носи на италианския гранд по 10 милиона паунда на сезон, няма да бъде продължен. Надписът на „Пирели“ стои на фланелките на Интер от сезон 1995/96.

„След разговор с ръководителите на двете страни стана ясно, че няма да продължим да бъдем генерален спонсор на Интер“, заяви изпълнителният директор на „Пирели“ Марко Тронкети Провера.

Интер търси по-сериозно финансиране от генерален спонсор, тъй като собствениците на клуба от „Сунинг Комерс Груп“ изпитват икономически затруднения. Техният китайски клуб Джансу Сунинг преди дни обяви фалит.

„Нерадзурите“ в момента са лидер в класирането на Серия „А“ и имат аванс от четири точки пред градския съперник Милан, както и седем пред доминатора в последните години Ювентус.