Манчестър Сити ще започне партньорство с компанията “Ендемол”, която държи правата на риалити продукции като “Биг Брадър”, а целта е “гражданите” да се борят за глобална популярност с Реал (Мадрид) и Манчестър Юнайтед.

“Ендемол Спорт”, подразделение на холандската компания, което бе стартирано през миналата година, когато на работа бяха привлечени двама известни специалисти в областта на спортния маркетинг от световната агенция IMG.
 
Компанията е сключила многогодишен договор със собствениците на Манчестър Сити, като част от задълженията са подобрение на клубния уеб сайт на тима, в който играят Мартин Петров и Валери Божинов, и развитието на идеи за развитие на клубната телевизия.
 
Очевидно основният фокус, определен от собствениците на “гражданите”, е насочен към Близкия и Средния Изток. Днес сайтът на клуба ще стартира с нова визия на английски и арабски. Целевата аудитория на съвместния проект на клуба и “Ендемол” са хората до 25-годишна възраст, които харесват Висшата лига, но нямат определени предпочитания към даден клуб./БЛИЦ