Манчестър Юнайтед е най-ценната футболна марка в света, сочи ежегодното изследване на независимата консултантска фирма Brand Finance.

Въпреки че не спечелиха нито един трофей този сезон, „червените дяволи” са първата футболна марка, оценявана на повече от 1 милиард щатски долара. Те са оценени на 1,206 милиарда долара и задминават миналогодишния лидер Байерн (933 милиона долара), а трети е Реал Мадрид (873 милиона).

Увеличението при Юнайтед за година е почти двойно. През 2014 клубът бе на трето място в класацията, оценяван на 739 милиона долара. Големият ръст се дължи на новия спонсорски договор с "Адидас", договорът с "Шевролет" и рекордната за ТВ-правата във Висшата лига.

Топ 10 най-ценните футболни марки:
1. (3) Манчестър Юнайтед - 1 206 739 долара
2. (1) Байерн Мюнхен - 933 896 долара
3. (2) Реал Мадрид - 873 768 долара
4. (5) Манчестър Сити - 800 510 долара
5. (7) Челси - 795 502 долара
6. (4) Барселона - 773 622 долара
7. (6) Арсенал - 703 505 долара
8. (8) Ливърпул - 577 469 долара
9. (10) Пари Сен Жермен - 541 324 долара
10. (12) Тотнъм - 360 248 долара

Заб. В скоби е мястото, което отборът е заемал през 2014 година.