Манчестър Юнайтед е най-скъпата марка във футбола и за 2017 година. Такава е оценката на Brand Finance.

Брандът на „червените дяволи” е оценен на 1,733 милиарда долара, а това е ръст от над 560 милиона долара в сравнение с 2016 година, когато английският гранд отново бе на върха в класацията.

Европейският клубен шампион Реал (Мадрид) остава втори с ръст от 270 милиона долара, а третата позиция продължава да е за Барселона. Брандът на каталунците има ръст от 425 милиона долара. Челната петица допълват английският шампион Челси и германският първенец Байерн.

Най-скъпите марки във футбола:  
1.Манчестър Юнайтед (Англия) - 1,733 млрд. долара  
2.Реал Мадрид (Испания) - 1,419 млрд. долара
3.Барселона (Испания) - 1,418 млрд. долара
4.Челси (Англия) - 1,248 млрд. долара
5.Байерн (Германия) - 1,222 млрд. долара 
6.Манчестър Сити (Англия) - 1,021 млрд. долара
7.ПСЖ (Франция) - 1,011 млрд. долара
8.Арсенал (Англия) - 941 милиона долара
9.Ливърпул (Англия) - 908 милиона долара
10.Тотнъм (Англия) – 696 милиона долара.