Реал (Мадрид) и Тайгър Уудс са двете най-печеливши марки в областта на рекламата в спорта, сочи проучванев на "Форбс".
 
Испанският отбор е натрупал 450 милиона долара от рекламни приходи за изминалата година, което го прави най-търсен за промоция на стоки и услуги. В Топ 4 са Манчестър Юнайтед и Барселона, а втората позиция се държи от бейзболният Ню Йорк Янкис.
 
При спортните личности Тайгър Уудс (46 милиона долара) води с малко пред Роджър Федерер, а номер 3 е Леброн Джеймс. Кристиано Роналдо и Лионел Меси са едва 8-и и 9-и с по 13 милиона приход от реклами.
 
Най-скъпото спортно събитие от позицията на рекламата е Супербоул (финалът по американски футбол), следвано от Олимпийските игри и Световното първенство по футбол. Шампионската лига по футбол на Европа е едва 7-а в класацията.