Четвъртодивизионният германски тим Локомотив (Лайпциг) направи нещо невероятно и продаде вече 125 хиляди виртуални билети, всеки от които на цена от едно евро за „мач“ срещу „невидим опонент“ за 8 май. Целта бе събирането на средства за клуба, който е един от многото застрашени от финансов трус заради пандемията от коронавирус. Освен това бе подобен рекорд от срещата с Бордо през сезон 1986/1987, когато са продадени 120 хиляди билета, а на стадиона се побират само 73 000 зрители.
Още на 19 март вторият във временното класиране на Регионална лига Североизток стартира кампанията за продажба на виртуални билети срещу „невидимия опонент” на 8 май, но за по-малко от месец феновете на тима изкупиха 125 електронни пропуски, а президентът на клуба Томас Льове им благодари за подкрепата в тези тежки времена.
1000 лева Oнлайн казино Бонус от efbet
Актуалният стадион на Локомотив (Лайпциг) „Бруно-Плахе“ е с 10 900 седящи места, а средната посещаемост през този сезон е малко над 3000 зрители. Въпреки това, за 3 седмици и половина, клубът продаде 125 хиляди билета за битката с „невидимия съперник”.
През 1987 година на реванш от несъществуващия вече турнир за Купата на носителите на национални купи (КНК) между Локомотив (Лайпциг) и Бордо се събират над 73 хиляди на стадиона, а за мача да продадени 120 хиляди билета. Първият мач е спечелен от германците с 1:0 във Франция, а жирондинците печелят със същия резултат в Лайпциг. Стига се до дузпи и решителната я вкара вратарят на домакините Рене Мюлер, който изпраща „синьо-жълтите“ от Локомотив на финал.