Барселона за шеста поредна година е №1 в света сред футболните клубове по публикации в социалните мрежи. За календарната 2020 г. каталунците са направили общо 1,6 милиарда, което е с 0,2 милиарда повече от най-близките им преследвачи.

В бройката влизат публикациите в четирите основни социални мрежи - „Фейсбук“, „Туитър“, „Инстаграм“ и „Тик Ток“. Второто място се дели от английските Ливърпул и Манчестър Юнайтед, които имат по 1,4 милиарда публикации. Реал (Мадрид) е единственият друг клуб в света, който е направил поне 1 милиард публикации.

В последните месеци Барселона се бори с финансови проблеми, свързани с пандемията от коронавирус. Големите загуби принудиха клуба да потърси различни начини за привличане на приходи. Част от тях са свързани с платени публикации в социалните мрежи, които подпомагат увеличаването на глобалното икономическо представяне на клуба.