Реал (Мадрид) е продавал по 15 фланелки с името на Кристиано Роналдо на минута в клубния си магазин в двата часа след представянето на португалеца на “Сантяго Бернабеу”, твърдят испанските медии.

Магазинът е продал 2000 фланелки с името на най-скъпия футболист на планетата и с № 9, който е бил носен от легендата Алфредо ди Стефано. Всяка една бройка струва 85 евро, което е донесло на клуба 170 000 евро, твърдят спортните ежедневници “Ас” и “Марка”.
 
В суматохата са били откраднати и 300 фланелки на португалеца. “Кристианоманията” в града продължава, а вчера са били изкупени всички налични фланелки за възрастни с номера и името на Кристиано Роналдо.
 
Името на 24-годишният носител на “Златната топка” за 2008 г. работи по-добре за клуба, отколкото това на другото голямо ново попълнение – Кака, който бе взет от Милан срещу 65 милиона евро.
 
Два часа след представянето на 27-годишният бразилец на “Сантяго Бернабеу” на 30 юни са били продадени едва 600 фланелки, което прави по 5 на минута.
 
Според годишния доклад на консултантската фирма “Делойт”, Реал (Мадрид) е най-добре печелещият клуб от продажба на маркетинговите си продукти, като изпреварва в тази класация Манчестър Юнайтед и Барселона.
 
Повишението на приходите в клуба от продажба на фланелки и други сувенири започна от 2000 г. с покупката на големи имена като Зинедин Зидан и Дейвид Бекъм.
 
Според проучващата предимно спортния пазар консултантска фирма “Уебър Шендуик Спорт”, само от привличането на Кака Реал (Мадрид) си гарантира приходи от 100 милиона долара годишно./БЛИЦ