120 млн. евро ще приберат 18-те тима от Бундеслигата от реклами върху екипите през сезон 2012/13. №1 по този показател е Байерн, който касира от Deutsche Telekom между 25 и 30 млн. евро годишно.
От всички първодивизионни клубове в Европа, притежаващи стадиони с капацитет над 50 000 места, само Борусия (Дортмунд) и Байерн (Мюнхен) са продали 100 процента от билетите си в първите мачове от сезон 2012/13. Това означава, че шампионът на Германия успява да пласира по 80 645 пропуска, а баварците – по 71 000. До постижението им се приближават английските Арсенал и Манчестър Юнайтед. Според данните на Stadionwelt Артилеристите са пласирали 99,56 процента от пропуските си, или 60 355 на мач, а червените дяволи – 98,87 процента, или 76 212 на мач.
Испанските грандове не успяват да привлекат толкова много зрители най-вероятно заради финансовата криза в страната. Шампионът Реал Мадрид е продал 88,57 на сто от билетите за „Сантяго Бернабеу”, т.е. по 80 162 на мач. Барселона може да се похвали със 75,59 процента, или 98 787 на мач.
Борусия (Дортмунд) е на първо място в Европа и по средна посещаемост на домакинските си срещи. След него се нареждат Манчестър Юнайтед със 75 553 зрители на мач, Барселона (74 670) и Байерн (М) и Реал (Мадрид) с по 71 000.
Най-любопитният резултат от изследването е свързан с шотландския футбол. Заради изпадането в несъстоятелност и преместването в четвърта лига Глазгоу Рейнджърс е привлякъл на трибуните за трите си домакински мача от сезон 2012/13 средно по 46 738 фенове, а Селтик - най-големият му конкурент, който обаче играе във Висшата лига, отчита 45 349 зрители.