Американският софтуерен гигант „Майкрософт” има желание да спонсорира обновяването на стадиона на Реал (Мадрид) „Сантяго Бернабеу“.

Идеята на босовете на „кралския клуб” е голяма част от парите за обновяването да дойдат от спонсори, като има голяма вероятност съоръжението да бъде преименувано по примера на редица други стадиони.

„Отношенията ни с Реал (Мадрид) са отлични и наскоро подписахме споразумение с неговата фондация. В момента наистина обсъждаме възможността за промяна на името на стадиона“, заяви президентът на испанския филиал на „Майкрософт” Мария Гарана.

„Белият балет” играе домакинствата си на „Сантяго Бернабеу” от 1947 година, когато е построен стадионът, носещ името на легендарния президент на клуба. Капацитетът на съоръжението е 85 454 зрители, но се очаква да бъде увеличен.