Италианският гранд Милан продаде за този сезон едва 25 984 абонаментни карти за мачовете на тима в серия "А". Това е абсолютен анти-рекорд от както собственик е Силвио Берлускони вече 23 години. От 1986 година досега едва три пъти "росонерите" са продавали под 40 000 сезонни карти. Това се случва през  сезоните 1985/1986 - 36 624 , 2006/2007 - 37 297 и 1998/1999 - 39 489.

След продажбата на суперзвездата Кака и отказването на легендата Паоло Малдини, както и напускането след осем години на треньорския пост на тима Карло Анчелоти, плюс слабото представяне на тренсферния пазар, точно 15 622 от тифозите на "червено-черните" отказаха да си подновят абонаментите. Миналата година след пристигането на Роналдиньо клуба продаде 41 606 карти, което бе рекорд за сезон 2008/2009 в калчото. Две години по-рано след спечелването на Шампионската лига клуба продаде над 42 000 карти.
Въпреки продажбата на Златан Ибрахимович тифозите на шампионът Интер след първия сезон на Жозе Моуриньо и пристигането на Диего Милито, Самуел Ето`о, Тиаго Мотта, Лусио и Снайдер са ентусиазирани за нови трофеи. "Нерадзурите" са лидер по продажбата на абонаментни карти за сезона с малко над  40 000 карти.
Ювентус има едва 18 712, но това е повече от предишните им два сезона в Серия "А", докато съпрениците на Левски и ЦСКА Лацио и Рома имат съответно 26 500 и 25 000. Интересното е, че за първи път от няколко години "орлите" имат повече продажби на абонаменти от "вълците". Дженоа има 24 200, докато градският съпреник Сампдория е с 20 402. Наполи има 17 000, въпреки инвестицията от над 50 милиона евро./БЛИЦ