Английската Висша лига изпревари германската Бундеслига в класацията за най-много приходи от рекламни договори със спонсорски надписи върху фланелките.

В 12-ия доклад на “SPORT+MARKT” е отбелязано, че 20-те клуба от английския елит са генерирали приходи от 178 милиона долара от сделките със спонсорите си за този сезон. Това е повишение с 62 милиона, в сравнение с миналата година.

Общият приход на 18-те клуба от Бундеслигата се равнява на 164 милиона долара, ръст с 14 милиона. Английските отбори взеха първото място най-вече заради договора на Манчестър Юнайтед със застрахователната компания “Aon” и на Ливърпул със “Standard Chartered bank”.

Италия заема третото място в класацията с 91 милиона долара от спонсорските надписи върху фланелките. Френските отбори са на четвърто място с 81 милиона, а испанските клубове са пети с 80 милиона долара./БЛИЦ