Руският Зенит и британският вестник „Дейли Мейл“ си размениха „любезности“ в социалната мрежа, но без да нарушават добрия тон. Повод за цялата комуникация стана публикация в „Дейли Мейл“, който направи собствена класация за най-грозните емблеми във футбола. В десетката попадна и логото на клуба от Санкт Петербург.
В отговор Зенит на профила си в „Туитър“ публикува съобщение с най-грозните емблеми на вестници, като и десетте бяха логото на онлайн изданието на „Дейли Мейл“.
Последва реакция от британския вестник, който обяви, че повече харесвал старата емблема на Зенит, с която руският клуб спечели Купата на УЕФА през 2008 г.
От Санкт Петербург отвърнаха, че също харесвали повече предишното лого на „Дейли Мейл“. Всичко завърши с това, че „Туитър“-ът на изданието стана последовател на профила на Зенит в социалната мрежа.