Kamenitza стартира третия сезон от рекламната си кампания с иновативен подход към своите фенове. Tази година марката ще събира в България приятелските компании от цял свят, останали разделени в различни географски ширини и времеви зони. Цялата тазгодишна комуникация на бранда във всички канали ще се случва под мотото „Всички за един – да съберем приятелите на по бира“.
Основите
В началото на 2015 г. сдружението за българи в чужбина „Тук-Там“, съвместно с  агенция TNS BBSS, проведоха социологическо проучване, за да вникнат по-дълбоко в нагласите на българите у нас към техните близки зад граница. Цифрите показаха, че всеки трети нашенец има поне един близък приятел в чужбина, като почти половината от тези приятели не са се прибирали в страната от повече от пет години. Според проучването, 72% от българите зад граница, завърнали се у нас, избират да прекарат времето си с най-близките приятели, като най-голяма част от тях обичат да се виждат „на по бира“.  Именно поради тази причина този сезон Kamenitza ще им даде възможност да се върнат у дома и да изпият по бира заедно с най-близките си приятели.
Нашето мнение
„Искаме да се отблагодарим на феновете си за лоялността“, казва Христо Вълков, бранд мениджър на марка Kamenitza в „Каменица“ АД. „Именно те са главните „виновници“ да сме това, което сме и смятаме, че е редно да споделим хубавите моменти и да им помогнем тези моменти да стават още повече. Искаме за тях да останат незабравими спомени, прекарани в компанията на истински приятели, със студена бира в ръка“, допълва Вълков.
Идеята
Третият сезон на кампанията залага на по-различен подход от обичайното съдържание на рекламните блокове. Концепцията за „рекламен сериал“ се надгражда от редица допълнителни активации в различни канали – онлайн и близко до потребителите. Самите клипове показват различни забавни ситуации, в които попадат познатите четирима герои докато се опитват да се свържат с пръсналите се в чужбина стари приятели. От далечна Канада и настоящия епизод в Хамбург, Германия, приятелското послание на Kamenitzа ще обиколи цял свят и ще стигне чак до далечния Изток. Всички видеа от кампанията са дело на New Moment New Ideas, а режисьор на поредицата е регионалният креативен директор на Ню Момент Душан Дракалски. Македонецът от няколко години работи приоритетно в софийския офис на компанията, а в портфолиото му личат редица награждавани кампании и отличия, сред които и титаниев лъв от рекламния фестивал в Кан.
610.jpg
„Всички за един“
Фразата, с която тримата мускетари на Александър Дюма се обединяват, ще действа като движеща сила и в рамките на кампанията на Kamenitza. Преди броени дни брандът представи обновения си уебсайт kamenitza.bg като основна платформа, която не само ще комуникира активностите на бранда тази година, но и ще позволява на българи по цял свят да се съберат „на по бира“. За да си осигурят възможността да спечелят една отдавна чакана среща с най-близките си приятели, единственото, което любителите на бирата е необходимо да направят, е да влязат на сайта на марката и с няколко бързи клика да изберат 1 от 3 видео послания, което считат за най-подходящо за своя близък в чужбина, да го персонализират и изпратят. Колкото повече приятели участват за един свой близък, толкова по-голям е шансът да го върнат в родината, за да изпият по студена Kamenitza заедно. С тези няколко лесни стъпки, всеки желаещ ще може да участва в томболи за спечелване на 1 от 20 двупосочни билета за свой приятел в чужбина, както и за допълнителни награди – 3 скутера Peugeot Vivacity и 300 комплекта по 6 специални чаши Kamenitza. Платформата, която е изключително лесна за боравене, е дело на Interactive Share, дигиталната агенция, която от 2015 г. отговаря за комуникацията на бранда в дигитална среда.
Билетите са само част от големите награди, които Kamenitza ще подарява на своите приятели. По-късно през годината се планират още изненади, с които първата бира на България ще зарадва феновете си и ще докаже, че съкровените моменти с приятели са най-ценното, което всеки един от нас може да има.
Повече информация за предстоящите активности на Kamenitza можете да намерите на официалния сайт на марката – www.kamenitza.bg, Facebook страницата facebook.com/kamenitzabg и YouTube канала youtube.com/KamenitzaBG