Бразилският футболен отбор Флуминензе де Фейра успя да намери оригинален начин да се сдобие със спонсор. Ръководството се разбра с местна верига супермаркети, но вместо традиционното лого на магазина на екипа, рекламира и стоките му.
Това става на гърба на екипите, където продуктът и цената му се изписват вместо името и номера на играча.
Подобни реклами не са забранени, стига номерът да се вижда отчетливо и да не се повтаря сред играчите от отбора. Така номер 20 е Пяна за бръснене, номер 10 - Пица, а Шампоан носи номер 5, колкото е цената на продуктa - 5 бразилски долара.
Маркетинговият директор на Флуминензе де Фейра обясни, че решението е било взето като отчаят ход, за да може третодивизионният клуб да плаща сметките си и се оплака от липсата на подкрепа от местната федерация към малките отбори.