Най-популярната руска тенисистка Мария Шарапова окончателно реши да не сменя името си за предстоящия последен за годината турнир от Големия шлем - US Open от 26 август до 9 септември.
Личният мениджър на най-печелившата спортистка в света Макс Айзенбъд призна, че е целта на Маша е била да популяризира своята собствена компания за производство на сладкарски изделия. През януари гаджето на Гришо инвестира 500 хиляди евро в марката дъвчащи бонбони "Шугарпова", а броят на продадените пакетчета гони 2 милиона.
„Решихме да не го прави. Мария поиска от екипа й да направи нещо забавно, нещо нестандартно, за да може марката "Шугарпова" да стане по-известна”, заяви Айзенбъд пред ESPN.
"В Маями ще напълним с бонбони един камион от стъкло и ще го караме из града. Иначе идеята за смяна на името дойде във връзка с обмислянето каква акция за реклама да се направи. Трябваше да променим всички документи. Мария обаче ще пътува за Япония и Китай веднага след турнира и това щеше да е доста сложно", добави агентът на 26-годишната рускиня.
Шарапова е шампионка в Ню Йорк от 2006 година, а през миналата година отпадна в полуфиналите. В тазгодишното издание рускинята ще бъде поставена под номер 3 в основната схема.
Маша пуска стъклен камион с бонбони
Возилото ще рекламира сладкарските изделия в Маями
Маями, САЩ
2470
0