Редица олимпийски шампиони и много други легенди на българския спорт бяха първите, закупили книгата на журналиста Тодор Шабански „100 начина медиите да работят за нас”. Стефка Костадинова, Мария Гроздева, Ваня Гешева, Екатерина Дафовска, Андон Николов, Борислав Гидиков, Армен Назарян и още десетки изтъкнати състезатели и треньори присъстваха на официалната презентация на творбата. Журналистите Ники Кънчев и Владимир Памуков представиха в подробности книгата на състоялата се в Музея на спорта церемония.
С кратко слово към присъстващите се обърна и председателят на БОК Стефка Костадинова. Световната рекордьорка в скока на височина отбеляза колко ценно е едно подобно четиво за всеки един в днешния век на комуникациите и пожела книгата да е началото на една успешна авторска поредица.
„Залагаме на подобни проекти, в които всеки ще намери нещо полезно и важно за себе си. Виждам тук толкова български спортни знаменитости и искам да ги призова да пишат, да споделят в книги своите преживявания, спомени и премеждия. Това ще бъде безценен дар за младите, за следващите поколения,” заяви директорът на издателство „Книгомания” Илиан Андонов.
Книгата „100 начина медиите да работят за нас” вече е по книжарниците, може да се закупи и онлайн. Творбата е насочена към всякакви възрасти и групи. С нея мъжете биха направили полезен тест на своя информационен потенциал и медийна експертиза, докато жените със сигурност ще задоволят характерната си жажда за самоусъвършенстване и надграждане.
100-те кратки съвета са илюстрирани със свежи графики, които помагат лесно и бързо да разберем как можем да ангажираме медиите в наш интерес. Ще разберете как да разпознавате троловете, какви са рисковете на социалните мрежи и как да изчистите паразитите от речта си. И още – има ли цензура в медиите и има ли независими медии. Плюс: кои са най-важните 6 принципа в комуникациите.
Изданието цели да бъде ваш комуникационен навигатор и да ви защити от евентуални атаки срещу личността ви. То ще помогне да се ориентирате в потопа от информация и ще ви посочи най-краткия път към успеха чрез огромната власт на медиите.
Книгата учи как да отсяваме информацията. Тя ще ви помогне да разбирате кое е важното по най-бързия възможен начин. Наред с това - да не се занимавате с незначителните, негативни, безполезни и често вредни за вас неща. Ще ви пести време, пари и нерви. Тя ще ви даде увереност, че можете сами да определяте по какъв начин да ползвате, но и да се възползвате от информацията и от медиите. Как да пренасочите тяхната агресивност, настъпателност и дори нахалност, безпардонност в нужната от вас посока. Да накарате медиите да заработят за вас.
Книгата е в 216 страници на цена 9,90 лева.