Федерацията по художествена гимнастика има нов партньор. Това е най-големият гигант в козметиката в света L’OREAL PARIS.
“Красиво е, когато световният гигант, посланик на красотата в света, решава да подкрепя спорт и състезателки, които са посланици не само на успеха, трудолюбието, волята и страната си, но и на красотата. Красиво е, че концерн номер едно в света на козметиката избра точно българските гимнастички”, похвали се председателят на федерацията Илиана Раева.
“Красиво е, че най-популярната фирма в света, в различна от спорта област избера за свой посланик и лице най-красивия и успешен спорт в България през последните години. Красиво е, че пръскащият красота бранд оцени по този начин не само красотата на българката, но и силата, волята, успехите на българската художествена гимнастика и радостта, която тя подарява на българите и хората по света! Но най-красиво от всичко е това, че световният гигант избра именно България, избра красивите ни момичета, избра спорта, избра тези, които са олицетворение на труд, воля, отдаденост, отговорност, морал, световни победи, избра истински успех и натурална женска красота - избра българските гимнастички”, завърши шефката на федерацията.
Ето и посланието на L’OREAL PARIS за новия си партньор: “Ние подкрепяме жените, които ни вдъхновяват всеки ден. Златните момичета на България са истинско олицетворение на сила, вплетена в емоция и жажда за победа – вдъхновения за всеки от нас. Те са дисциплина, те са упорит труд, те са несломим дух, нежна грация и естествена красота - те са момичетата от българския национален отбор по художествена гимнастика.
Отборът е изключителен пример за приемственост между поколенията. Още с първото си участие и победа заявиха по категоричен начин своята класа, сплотеност и отдаденост на спорта. Но кои са момичетата зад златото, какво е първото нещо, което правят сутрин, след като отворят очи, какви са хобитата им, слагат ли спирала или предпочитат молив за очи…L’Oréal Paris е бранд, който вдъхновява и променя живота на нежния пол. Помага на млади момичета и жени по целия свят да преоткрият своята естествена красота, да бъдат самоуверени, да повярват в себе си и възможностите си.
Една от най-големите марки за красота продава 50 продукта всяка секунда по целия свят. Компанията се е посветила на красотата вече повече от 100 години. Със своето уникално международно портфолио от 34 разнообразни и допълващи се марки, групата генерира продажби в размер на 25,8 милиарда евро през 2016 г. и наброява 89,300 души по целия свят.