Настоящите футболни звезди са богати и известни. Популярността им е по-голяма дори от тези на световни политически лидери, религиозни водачи и музикални звезди. Успешните футболисти в днешно време се радват на охолен лайфстайл, подплатен със скъпи дрехи и мощни автомобили.

Германските национали не отстъпват на колегите си от цял свят. Повечето от тях редовно се возят на служебни автомобили, предоставени им от клубовете. Лерой Сане от Манчестър Сити има колекция от пет лични луксозни коли, сред които и боядисан в маслено зелено спортен Мерцедес. Халфът на Реал (Мадрид) Тони Кроос също има разнообразие в гаража си, където са паркирани Ферари, Мини Купър и няколко модела Ауди.

Капитанът на националния отбор и на Байерн Мануел Нойер кара джип Фолксваген Туарег, ако не е зад волана на служебното си Ауди. Возило от марката с четирите преплетени кръга имат и останалите играчи на Байерн, включително и Томас Мюлер, който обаче често кара личното си БМВ, а понякога и джип Хюндай. На фона на лъскавите возила на съотборниците си в „маншафта“ изпъква Илкай Гюндоган, който може да бъде видян да пристига на базата на Манчестър Сити със странноизглеждащия скромен джип Nissan Juke.

Winbet - най-голямо разнообразие от пазари! (18+)

Ако се направи сравнение със звездите на германския футбол от минали години, ще се види, че разликата не е съществена. Лидерите на „бундестима“ също са сядали зад волана на скъпи автомобили. Имало е и изключения. Юрген Клинсман шокира феновете на Тотнъм, когато се появява пред клубния стадион с легендарния бръмбар Фолксваген Кефер, известен у нас като Костенурка. Подобен автомобил е имал и настоящият президент на Байерн Ули Хьонес, който си купува возилото след световната титла през 1974 г.
Веселин РУСИНОВ, БЛИЦ СПОРТ

ЮРГЕН ГРАБОВСКИ – Джагуар XJS
Национал в периода 1966-74 г. (44 мача, 5 гола)
Световен шампион (1974)
Европейски шампион (1972)

УЛИ ХЬОНЕС – Фолксваген Кефер
Национал в периода 1972-76 г. (35 мача, 5 гола)
Световен шампион (1974)
Европейски шампион (1972)
Европейски вицешампион (1976)

ФРАНЦ БЕКЕНБАУЕР – Мерцедес S-класа
Национал в периода 1965-1977 г. (103 мача, 14 гола)
Световен шампион (1974)
Световен вицешампион (1966)
Европейски шампион (1972)
Европейски вицешампион (1976)
Като треньор: Световен шампион (1990), световен вицешампион (1986)

РУДИ ФЬОЛЕР – БМВ С1-Е21
Национал в периода 1982-1994 г. (90 мача, 47 гола)
Световен шампион (1990)
Световен вицешампион (1986)
Европейски вицешампион (1992)
Като треньор: Световен вицешампион (2002)

ПИЕР ЛИТБАРСКИ – Хонда Сивик
Национал в периода 1981-90 г. (73 мача, 18 гола)
Световен шампион (1990)
Световен вицешампион (1982, 1986)

ЛОТАР МАТЕУС – БМВ 635CSI-Е24
Национал в периода 1980-2000 г. (150 мача, 23 гола)
Световен шампион (1990)
Световен вицешампион (1982, 1986)
Европейски шампион (1980)

ЮРГЕН КЛИНСМАН – Фолксваген Кефер Кабрио
Национал в периода 1990-98 г. (82 мача, 40 гола)
Световен шампион (1990)
Европейски шампион (1996)
Европейски вицешампион (1992)

ГЮНТЕР НЕТЦЕР – Ферари 365
Национал в периода 1965-75 г. (37 мача, 6 гола)
Световен шампион (1974)
Европейски шампион (1972)

СЕП МАЙЕР – Джагуар XJ
Национал в периода 1966-79 г. (95 мача)
Световен шампион (1974)
Световен вицешампион (1966)
Европейски шампион (1972)
Eвропейски вицешампион (1976)

ХАНЗИ МЮЛЕР – Мерцедес 350SE
Национал в периода 1978-83 г. (42 мача, 5 гола)
Европейски шампион (1980)
Световен вицешампион (1982)

БЕРТИ ФОГТС – Порше 911
Национал в периода 1967-79 г. (96 мача, 1 гол)
Световен шампион (1974)
Европейски шампион (1972)
Европейски вицешампион (1976)
Като треньор: Европейски шампион (1996), европейски вицешампион (1992)