Ново проучване на корейския производител на потребителска електроника Samsung Electronics изследва как промените във футбола влияят на продажбите на телевизори.
Данните показват, че всеки пети европеец гледа средно по 468 часа футбол по телевизора всяка година. Това се равнява на 28 080 минути или 62 работни дни, прекарани в гледане на този спорт, съобщава investor.bg.
Оказва се, че почти половината (44,49%) от мъжете в Европа гледат футбол три или повече пъти седмично, а близо 50% от жените и 43% от мъжете на Стария континент твърдят, че футболистите са подобрили външния си вид през последните 15 години.
В резултат на по-високите си изисквания за зрителско изживяване почти всеки втори в Европа планира да инвестира в нов телевизор, специално заради спортните събития през това лято. 48,84% от пълнолетните хора в Европа планират покупка на телевизор, за да гледат спортните събития през това лято – Европейското първенство по футбол във Франция и Олимпийските летни игри в Бразилия.