ВИЖТЕ СТРАНИЦАТА НИ БУКМЕЙКЪР ТУК!
Новак Джокович е посрещнал с радост новината, че Григор Димитров вече играе с екипи на Lacoste. Сърбинът написа на българския си приятел: "Добре дошъл в семейството, братко!", тъй като от много време рекламира популярната френска марка.
Любопитното е, че Гришо подписа договора си с Lacoste навръх 90-годишния юбилей на компанията.
По този повод в магазините на Lacoste се появи специална колекция, посветена на „Ролан Гарос“ - турнира, който основателят на бранда печели през 1925, 1927 и 1929 г.
Да, точно така – Рене Лакост е известен френски тенисист от 20-те години на ХХ век.
През 1926 г. той се появява на US Open с ръчно ушита бяла тениска с яка и три копчета, различна от тогавашното традиционно тенис облекло - "градски" ризи с дълги ръкави. И всички са впечатлени от екипа му.
200 лв. Начален Бонус Спорт от efbet!
По-късно, когато Рене напуска големия спорт, с помощта на своя приятел Андре Жилие, най-големия производител на текстил във Франция, създава през 1933 г. компанията La Société Chemise Lacoste. Тя произвежда облекло за тенис, а по-късно - и за ветроходство и голф.
През 1951 г. брандът разширява дейността си и въвежда освен белите, и цветните тениски.
Под марката Lacoste днес се произвеждат не само облекла, но и обувки, парфюмерия и кожени аксесоари.
Днес Lacoste е собственост на швейцарския холдинг Maus Frères от 2012 г.
Емблемата на компанията представлява крокодил. Логото идва от облог между Рене и капитана на отбора му преди мач на Франция за Купа "Дейвис". Лакост иска куфарче от крокодилска кожа, изложено в магазин в Бостън, ако победи.
Той обаче губи, но прякорът му Крокодила остава. И без луксозния куфар, прозвището му приляга, тъй като се слави с доста чепат характер.
По-късно приятел на Лакост на име Робер Жорж рисува крокодилче, което бродира върху сакото на Лакост. Така се ражда популярният фирмен знак.