Световноизвестното икономическо издание Forbes направи специален материал за най-добрия български тенисист Григор Димитров и изтъкна трите му основни ценности. Гришо е обвързан с френската марка Lacoste, която го екипира.

"Григор Димитров и Lacoste - съвпадение на елегантност, феърплей и харизма", са озаглавили от изданието материала си за 32-годишния българин, който е посланик на бранда от 2023 година, както и на бельото на марката от 2024 година.

WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)

От Forbes похвалиха Григор Димитров за качествата му като човек и спортист, а освен това направиха уточнение. За разлика например от баскетболистите в НБА, които представят себе си с избраните брандове извън паркета и мачовете, то при тенисистите е точно обратното - облечени са от избраната марка на самото поле за изява.

"За Григор брандът изразява елегантност с различни опции. За бранда тенис играчът носи трите основни ценности, за да се покаже есенцията на Lacoste - елегантност, феърплей и харизма. Тройна комбинация, която пасва на Димитров перфектно. Неговият принус го присъединява до други представители на бранда - негови колеги, които изповядват същата философия - Новак Джокович, Даниил Медведев, Уго Юмбер, Артур Казо и най-скоро присъединилият се - Артур Филс", пише още испанската версия на Forbes.

Изтеглете мобилното ни приложение БЛИЦ СПОРТ ОТТУК!