Името на Григор Димитров беше забъркано в скандал. Компания за производство на захарни изделия си е позволила да използва тенисист №1 на България с рекламна цел, но без неговото знание. Гришо дори е пуснал жалба до Комисията за защита на конкуренцията. КЗК оставя случая без последствия. Димитров се е оплакал, че неправомерно е използвана негова снимка, а потребители във "Фейсбук" страницата на марка бисквити са били подведени.

Фотосът е публикуван на 28 февруари със съобщението: "Гришо отново е в добра форма и протяга ръце към втора титла от АТП, този път в Акапулко. Пожелаваме му много енергия и сили, които да го изведат до успех!".

Според тенисиста рекламата създава невярна асоциация за потребителите, че той одобрява, поддържа и използва рекламирания продукт, а също и внушава, че "ако закусваш с бисквити, ще станеш шампион като Григор Димитров". В жалбата си Димитров твърди още, че снимката е използвана без негово и на фотографа съгласие. Спортистът също така припомня, че осъществява стопанска дейност в България, като предоставя рекламни услуги на други фирми. Затова според него компанията за захарни изделия е нарушила моралните му права, макар "такива да не са предмет на регулиране на конкурентното право в България", и са нанесли преки щети на дейността и финансовото му състояние.
 
КЗК отхвърля иска на Григор Димитров като приема аргумента, че той предоставя рекламни услуги като спортист, а не като занятие - т.е. не го счита за предприятие според ЗЗК, по-скоро като артист-изпълнител, а не като "субект, организиращ рекламни кампании". Правата на спортиста върху образа пък са обект на защита по други закони, а не по глава VII на ЗЗК, уточнява комисията. 

Още за случая -
ТУК!