Босовете от Международния олимпийски комитет (МОК) забраниха на спортистите да рекламират каквито и да е било фирми, които не са спонсори на Зимните олимпийски игри във Ванкувър.
Всеки, който е бил на тренировките на ски скачачите в курорта Уистлър, със сигурност се е учидил, че не е видял 31-годишния германец Мартин Шмит с лилавия му шлем, с който той рекламира на всяко състезание спонсора си - шоколадите "Milka", пише "Билд". Забраната за реклама на фирми важи не само за надписите по облеклата, но също така и за цветовете, какъвто е случаят с лилавото на "Milka".
Така Мартин Шмит ще трябва да носи по време на тренировките и състезанията във Ванкувър не лилав, а бял шлем, отстрани на който ще си личи немският трибагреник. "За мен това не е проблем. Важно е от какъв материал е направен шлема ми, а не цвета", споделя ски скчачът. Не само той е засегнат от забраната. Ски кралицата на Германия, 25-годишната Мария Риш също ще трябва да застане на старт с нов шлем. /БЛИЦ