А1 и Националната волейболна лига (НВЛ) подписаха споразумение за партньорство, с което телекомът става основен технологичен партньор на НВЛ за сезон 2020/2021. Новината идва в труден момент за българския спорт, когато за съжаление залите остават недостъпни за масовата публика. 

Волейболът е сред най-гледаните спортове на България, като за този му статут допринасят многобройните успехи на националния ни отбор. Вътрешното първенство и конкретно волейболната Суперлига също се радва на голям интерес от страна на любителите на спорта у нас. А1 ще подкрепи финансово организацията за настоящия сезон на Суперлигата.

„За Национална волейболна лига е чест да има в отбора си силен съюзник като А1. Изключително щастливи сме от факта, че най-успешният отборен спорт в България и едно от най-атрактивните спортни първенства у нас - волейболната Суперлига, вече имат стабилен и доказан на световно ниво партньор като А1“, заяви председателят на НВЛ Атанас Гаров по отношение на новото спонсорство. Той допълни, че за него е особено важен фактът, че инвестицията на А1 идва именно в настоящите предизвикателни времена и в момент на световна криза. 

От страна на А1 коментира Симеон Донев – старши директор „Маркетинг“ и член на управителния съвет на компанията: „Партньорството ни с Националната волейболна лига ни позволява да подкрепим един от най-популярните спортове в България. Вярвам, че с нашата помощ вътрешното първенство по волейбол ще стане още по-атрактивно и ще запалим у много млади хора любовта към спорта.“ 

Спонсорството на Националната волейболна лига е поредната стъпка на А1 в подкрепа на спорта в България. А1 е дългогодишен партньор и на Българската федерация по лека атлетика, Българската федерация по ски, както и на футболния ЦСКА. Телекомът организира и редица инициативи в подкрепа на младежкия спорт като „А1 Атлетика за младежи“, както и „Научи се да караш ски“.