Батакът във футболния ЦСКА е повече от огромен. Съществуването на клуба е под въпрос, спрягат се различни варианти за спасение. Горе-долу по подобен трънлив път още преди четири години тръгна волейболният ЦСКА. И продължава да съществува. Прави го благодарение на "червените" сърца, които все още туптят и не спират. И днес изпълнителният директор и треньор на ЦСКА Александър Попов изненада с оригинален проект, който има за целта да продължи съществуването на клуба.

"Можеше да обявим фалит още преди четири години. Да кажем, че спираме и да се предадем. Избрахме обаче да се борим, избрахме по-тежката участ - да вървим, да тренираме, да имаме деца и да съществуваме. ЦСКА ще го има, успяваме, защото искаме. Такава е нашата съдба", каза Сашо Попов днес на официалното представяне на новия проект - бира с марка "Армейско".

Пивото ще е още един опит на клуба да се самофинансира, след като през тези четири години бяха реализирани подобни проекти - кампанията "100 сърца за ЦСКА", благотворителни търгове, турнири и други. "Целта ни е да влезем във всеки град, в който има цесекар, а това означава цяла България", допълни треньорът на "армейците".

"Направили сме социологическо проучване, което отне време. Има оптимизъм за реализиране на проекта. Всички ще бъдем горди, че няма да сме принудени да чукаме по врати и да се чувстваме като просяци само заради това, че искаме да развиваме спорт и да култивираме морал в младото поколение. Целта ни е да влезем в повече магазини, като така ще получим така бленуваната ни независимост", допълни още Сашо Попов.

Новият продукт бе представен както от треньора, така и от председателя на УС на "Ломско пиво АД" Димитър Чукарски и Спасимир Чаушев, отговорник за мениджмънта на проекта "Армейско пиво". Бирата "Армейско" e създадена специално за верните привърженици на червения отбор. Тя се произвежда по уникална рецепта и ще бъде с отлично качество и автентичен вкус. Новият продукт ще се продава първоначално в София в няколко по-големи търговски вериги, а в скоро време и в цялата страна. Първоначалните разфасовки ще бъдат бутилки от 2 литра, но в зависимост от търсенето има готовност и за други варианти.
СТЕФАН РАЛЧЕВ/БЛИЦ