Масов смут сред косматите мъже настана след като всеобщият любимец Сай се включи в кампания, възхваляваща достойнствата на мъжката епилация.
Бразилците с богато окосмяване се почувствали дискриминирани и по този повод сезирали Националния комитет за регламентиране на рекламата. Дори били изпратени жалби срещу кампанията на &quot;Жилет&quot;, в която участва Сай.<br /> <br /> Промоцията се наричаше &quot;Искам да те видя епилиран!&quot;. В нея беше показван гладкият гръден кош на обезкосмен мъж, покрит със следи от червило на дамски целувки.<br /> <br /> &quot;Анкетите безспорно доказаха, че 80 на сто от жените считат, че мъжете с обезкосмени гърди са по-секси от останалите&quot;, твърди известната марка. Пиарът бе проведен единствено по време на карнавалите. От &quot;Жилет&quot; заявиха, че компанията се възползвала от еуфорията по уличните тържества, но че нямала намерение да унижи окосмените бразилци.<br /> <br />