Банков служител се самоуби след спор с клиент
Съдът обяви това за трудова злополука
Върховният съд в Андалусия определи на първа инстанция като ''трудова злополука'' самоубийството на банков служител, който - след яростен спор с клиент на банката - се качил на покрива на блока, където живеел, и се хвърлил.
Според мотивите на съда връзката между скандала и последвалия трагичен инцидент е безспорна и категорична, тъй като ''в пристъп на афект и стрес'' вследствие от работата си мъжът е решил да сложи край на живота си.
Заради решението на съда да квалифицира смъртта на служителя като трудова злополука съпругата му настоява тя и децата ѝ да получат обезщетение от банката - иск, който незабавно бе подложен на обжалване от адвокатите на финансовата институция, информира ''El Pais''.
Друг довод, който бе изтъкнат от магистратите за решението им, е, че мъжът не е имал никакви психологични отклонения преди този случай, което потвърждава ''очевидната взаимовръзка'' между самоубийството и професионалните му ангажименти.